آیت الله سید مجتبی موسوی لاری

مردی که از آلمان و چین و بنین و پرو گرفته تا جزیره موریس ارادتمند داشت.

آیت الله سید مجتبی موسوی لاری

مردی که از آلمان و چین و بنین و پرو گرفته تا جزیره موریس ارادتمند داشت.

آیت الله سید مجتبی موسوی لاری

«آیت‌ الله سید ‌مجتبی موسوی ‌لاری» اندیشمند بزرگ اسلامی در سال 1314 شمسی در شهر لار و در آغوش خاندان علم و دیانت وجهاد به دنیا آمد. وی فرزند «آیت‌الله سیدعلی اصغر موسوی» و نوه «آیت‌الله ‌العظمی سید عبدالحسین موسوی نجفی لاری» رهبر قیام بزرگ جنوب علیه استعمار انگلستان بود.
سرانجام ایشان پس از گذراندن یک دوره طولانی بیماری بامداد روز شنبه 19 اسفندماه 1391 در سن 77 سالگی در مولد خود ـ لار ـ به دیدار حق شتافت.

پبامهای تسلیت درگذشت آیت الله موسوی لاری

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۶ ب.ظ


برای مشاهده متن هر یک از پیامها روی لینک آن کلیک کنید.



  

  

  

  


برای مشاهده سایر پیامها به ادامه مطلب مراجعه کنید.





پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری:


خبر ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله حاج سید مجتبی موسوی لاری، نماینده ولی فقیه در لارستان موجب تاثر و تاسف شد.

آیت الله موسوی لاری همواره پناه مردم شریف منطقه لارستان بود.

با تسلیت رحلت این عالم فقید به محضر مقدس حضرت بقیةالله (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، آقازادگان و بیت معظم وی و سایر بستگان و مردم ولایتمدار و مومن شهرستان لارستان و استان فارس، علو درجات و رحمت الهی برای آن عالم مجاهد و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان خواستارم.

 



پیام تسلیت آیت الله حائری شیرازی:


اگرچه رحلت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی، نماینده ولی فقیه در لارستان، فرزند آیت‌الله سیدعلی‌اصغر موسوی، برای خودش اول راحت و آخر تحمل درد و مشقت است، اما سنگر کم‌نظیر، بلکه بی‌بدیل مراسله و مکاتبه اعتقادی، با همه جای دنیا، خاموش شدن یک لحظه آن هم خسارت است. دوست را ناراحت و دشمن را راحت می‌کند.

آن‌ که جلسه امتحان را با موفقیت تمام می‌کند، از هر جشنی برای او فرح‌ بخش‌تر است و جشن تاجگذاری سلاطین، اگر برای خدمت‌ نباشد، بزرگترین عزا است.

وعده خداوند حق است‌ «مَا نَنسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِّنْهَا أَوْ مِثْلِهَا...؛ هر حکمى را نسخ کنیم یا آن را به‌[دست] فراموشى بسپاریم بهتر از آن یا مانندش را مى‏آوریم ...» (آیه 106 بقره) اگر نبود این ثلمه، مسدودشدنی و این خلأ پرکردنی نبود.

این ضایعه را به ولی‌امرمان و نائب عام ایشان و مراجع عظام و علما اعلام و خانواده بزرگ آیت‌الهی و مردم لارستان و همه علاقه‌مندان ایشان در سراسر دنیا تسلیت می‌گویم، امید که زندگی وی الگوی زندگی آیندگان باشد و راهش ادامه یابد.




پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش فارس، آقای محمدحسین روزی طلب:


باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

" إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثَلَمَ فِی الإِسْلامَ ثَلْمَةً ، وَلا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ "

«هنگامی که عالمی ، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‎ای ایجاد می‎شود که هیچ چیزی نمی‎تواند تاقیامت جای آن را پر کند».پیامبر اکرم (ص)

درگذشت عالم ربانی ،حضرت آیت اله سید مجتبی موسوی لاری،نماینده حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در لارستان غمی بس گرانبار را بر دلهای مردم شیفته ولایت نشاند.

ایشان همواره به همت بلند، جدّیت در کار، عزت نفس، تقوا، اخلاص، امیدواری، مهربانی، نیازسنجی وضعیت موجود و آینده‌نگری مشهور بود و دارای شخصیتی ممتاز، روحانی، عالمی محقق، نویسنده‌ای فرزانه و خدمتگزاری برای اسلام و ستاره ای بود که همراه با نشر معارف جعفری درگستره جهان ، نور مجاهدتها و نور افشانی ولایتمدارانه اش از اذهان فراموش نمی شود

اینجانب به نمایندگی از فرهنگیان ودانش آموزان استان فارس ،این ضایعه عظیم را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا... الاعظم، رهبر فرزانه انقلاب، علما، فضلا، روحانیون، فرهنگیان و عموم مردم ولایت مدار فارس ولارستان وبویژه بیوت معظم موسوی لاری وآیت‌اللهی وخاصه فرزند برومند شان حضرت آیت الله سید علی‌اصغر موسوی لاری تسلیت گفته و از خداوند منان برای روح پاک آن عالم و مجاهد نستوه قرب الهی را خواستارم.




پیام تسلیت جامعة المصطفی العالمیة:


خبر کوتاه بود و تأثربرانگیز: آیة‌الله «سیدمجتبی موسوی لاری» درگذشت.

عالم فرزانه‌ای که همکاری خود را با نوشتن سلسله مقالات اخلاقی اسلامی با مجله دینی و علمی درس‌هایی از مکتب اسلام آغاز کرد که مقالات یادشده، در کتاب «مشکلات اخلاقی و روانی» انتشار یافت و تا به حال متن فارسی آن برای چهاردهمین بار تجدید چاپ و به ده زبان نیز ترجمه شده است.

او که دفتر خیریه‌ای در لار تأسیس کرد و به تبلیغات اسلامی و آشنا ساختن نوجوانان روستایی با مبانی اسلام و کمک به قشر مستمند همت گماشت.

مردی خستگی‌ناپذیر که سلسله مقالاتی دربارة ایدئولوژی اسلامی نوشت که در چهار جلد، شامل توحید، عدل، نبوت، امامت و معاد منتشر شد.

وی همچنین «مرکز نشر معارف اسلامی در جهان» را دایر کرد که به نشر آثار ایشان با هدف گسترش تعالیم اسلامی و مفاهیم قرآنی در اقصی نقاط دنیا اهتمام می‌ورزید. کتب منتشرشده برای درخواست‌کنندگان مشتاق و تشنگان حقایق اسلامی و هزاران مؤسسه، مدرسه، گروه‌ها و جمعیت‌های اسلامی از سراسر جهان به صورت اهدایی فرستاده می‌شد.

نکوداشت ایشان در سال 89، در نخستین دورة نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصة بین‌الملل، به همت جامعه‌المصطفی و نیز اعطای دکتری افتخاری آکادمی علوم جمهوری آذربایجان در باکو، از دیگر افتخارات مرحوم آیة‌الله موسوی لاری به شمار می‌رود.

جامعه‌المصطفی، با عرض تسلیت به خانوادة مرحوم، علو درجات را از درگاه ایزدمنان برای کسی که عمر خویش را در راه خدمت به اسلام ناب محمدی(ص) سپری کرد، مسئلت می‌دارد.




پیام تسلیت مجتمع جهانی اهل بیت (ع):


بسم الله الرحمن الرحیم

»الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه ولایخشون احداً الا الله و کفی بالله حسیبا»

ضایعه ارتحال جانسوز دانشمند بزرگ، نویسنده مخلص، مبلغ خستگی ناپذیر و سنگربان بیدار مرزهای فرهنگی اسلام «حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری» موجب تأثر و تأسف همه دوستداران علوم اسلامی و فرهنگ شیعی گردید.

گرچه این عالم خستگی‏ناپذیر در طول بیش از ۵۰ سال فعالیت علمی، اجتماعی و تبلیغی، آثار تألیفی ماندگاری از خود بر جای گذاشت؛ اما آنچه وی را جاودانه و کارش را منحصر به فرد ساخت، تلاش مداوم ایشان برای ترجمه این آثار به زبان‏های مختلف جهان بود. ضمن اینکه آیت الله موسوی لاری به تألیف و ترجمه این کتب نیز بسنده نکرد؛ بلکه با تأسیس «مرکز نشر معارف اسلامی در جهان» نسبت به توزیع و نشر این کتاب‏‌ها ـ و نیز قرآن کریم ـ در جهان اقدام کرد.

»جامعیت در عین ایجاز»، «نگاه نو»، «زمان‏‌شناسی»، «نیاز‌شناسی» و «مخاطب‌شناسی» از ویژگی‌های آثار این محقق برجسته بود که باعث شد که این کتاب‏‌ها نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان مورد توجه و استفاده قرار بگیرد؛ آنگونه که بسیاری از افرادی که در غرب، به دین اسلام یا مذهب تشیع گرویده‌اند تحت تأثیر کتاب‏‌ها و تبلیغات ایشان بودند. در یک جمله می‌توان گفت که او به تنهایی «یک مؤسسه» بود.

تواضع، اخلاق، اخلاص و عشق مثال‏زدنی این فقیه فقید به آموزه‏های قرآن و اهل بیت (ع)، همواره همچون الگویی درخشان، در یاد و خاطره مسلمانان باقی خواهد ماند؛ طوبی له و حسن مآب




پیام تسلیت نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله احمد بهشتی:


انالله و اناالیه راجعون

درگذشت عالم مجاهد و فرهیخته آیت‌الله سیدمجتبی موسوی‌لاری؛ مصیبت عظمای مردم غیور لارستان را تازه‌کرد.

او صبورانه با انواع بیماری‌ها کنار می‌آمد و هرگز لب به شکایت نمی‌گشود.

خانه‌اش کانون مهر و صفا و علم و وفا برای همگان بود. شعاع ساطع وجود با برکتش مرزهای ممالک را در می نوردید و با خدمات علمی و فرهنگی خویش توانسته بود دوستان بسیاری را در سراسر جهان جذب اخلاق و دانش و معنویت بی شائبه خود کند.

او همواره با مطالعه و قلم می‌زیست، و تا لحظات آخر، قلم را از کف با کفایت خویش نیانداخت.

آخرین مقاله‌اش را که درباره ذوالقرنین نگاشته بود برای اظها نظر به من داد و بهره بردم.

این مقاله ادامه ژرف اندیشی‌های وی در آیات کریمه قرآنی بود که در کتابی گردآوری شده‌است.

او کسی بود که به حق باید درباره‌اش گفت: «از شمار دو چشم یک تن کم ـ وز شمار خرد هزاران بیش»

این مصیبت را به محضر ولی الله‌الاعظم و مراجع تقلید و به ویژه مقام معظم رهبری و آقازادگان و بازماندگان آن مرحوم و بیت محترم آیت اللهی و روحانیت مکرم استان فارس و مردم سوگمند لارستان و همه دوستان او در ایران اسلامی و کشورهای جهان تسلیت می‌گویم.




پیام تسلیت سید محمد حسینی:


بسم‌ الله الرّحمن الّرحیم

»العالم امین الله سبحانه فی الارض«

بود جـدش شکوه بیـداری** آیـت الله مجتـبی لاری

می نمود از علوم اهل البیت ** پاسداری، در اوج بیماری

از تبار رشید مردان و عالمان با ایمان که خط سرخ باور قدسی آل الله را در زندگی فردی‌واجتماعی، تعقیب می‌کردند؛ مردی از مردستان لارستان، پای از حرکت باز ستاند و قصیده لبیک‌خواند.

مردی که باقیات الصالحاتش هرگز از حرکت باز نخواهد ماند و اجر قیام قلمش را همچون قیام قدم نیای خود از دعای همه ره یافتگان و پیوستگان به این نهضت‌مقدس خواهد‌ستاند. گرچه ذکری مخمول داشت لیک قلمی مقبول داشت و رسالتی به قاعده اصول! حضرت استاد سیدمجتبی موسوی لاری که خداوند با صاحب مکتب جعفری‌عالم آل‌الله محشورش فرماید بیش از آنکه دراین سرزمین شناخته شود، در جهان شناخته شده بود و انشاءالله بیش از آنکه در زمین آشنا داشته است در آسمان آشنا داشته باشد.

انصاف را که به تنهایی مجموعه ای بود از مبلغین و دفتر شان مجتمعی بود برای تبلیغ! اثر وجودی ایشان از دایره آمار این قلم بیرون است و قلم در هجر ایشان سرشکسته و دلخون است. این ثلمه بر همه اهل علم گران آمد و شاید علم از این فقدان، خسران یافت.

به خاندان اصالت نشان ایشان و مریدان و علاقه مندان و مردم لارستان تسلیت می گوییم و برای روح بلندش از آستان حضرت منان علو درجات می‌جوییم.




پیام تسلیت بسیج اساتید و کانون دانشگاهیان فارس:


بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

روح ملکوتی عالم ربانی، عبد مخلص خداوند به اصل خود ملکوت اعلی پیوست.

رحلت آن دادمرد عرصه تبلیغ رسالات‌الله دلهای ولایت‌مداران و تمام اهالی فارس و دانشگاهیان را به درد آورد. بدون تردید فقدان آن ابرهدایت جبران‌ناپذیر است. او یکی از عباد خالص خداوند بود که به عین وجود او درهای رحمت الهی بر خطه فارس بخصوص لارستان گشوده می شد.

وجود پراز تواضع و فروتنی آن روحانی در مقابل مردم،‌ عشق و لبخند پر از مهر او برای جوانان، احترام و درک عمیق او نسبت به دانشگاهیان، دغدغه بسیار او برای هدایت شدگان حقیقت در اطراف و اکتشاف جهان، ادب و ولایت‌پذیری او نسبت به مقام معظم رهبری طنین صوت و صوت‌بخش او بین اهل سنت و شیعان و صدها کرامت و آثار متعال او هرگز فراموش نخواهد شد.

بسیج اساتید فارس و کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فارس خدمت امام عصر روحی فداه و مقام معظم رهبری و تمام اهالی فارس و تشنگان حقیقت ولایتمداران تسلیت عرض می نمایند و شفاعت آن سرور را در قیامت از خداوند منان خواهانیم.




پیام تسلیت رئیس جامعة المصطفی العالمیة:


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان عالم وارسته و دانشمند بحق پیوسته حضرت آیةالله آقای حاج سید مجتبی موسوی لاری ضایعه‌ای جانکاه و رخنه‌ای بزرگ در مسیر ابلاغ پیام دین به جهان تشنه حقیقت است. این فقیه فرهیخته با کمترین امکانات و بالاترین همت‌ها به افق‌های بلند جهانی می‌نگریست و همه بشریت را مخاطب پیام معارف ناب الهی و اهل بیت‌(علیهم السلام) می‌دانست و با نهایت مجاهدت و ایثار و با عزم قاطع و بدور از جنجال و هیاهو، قله‌های بلند تبلیغ دین را گشود و جویندگان فراوانی را در اقالیم عالم به سرچشمه زلال معارف پرفروغ اسلام رهنمون شد.

آیةالله موسوی لاری الگوی ساده زیستی و فروتنی و خستگی ناپذیری و خلق نیکو و تلاشگری و پارسایی بود و به اخلاق پیامبری آراسته و از تعلقات دنیوی وارسته و به آرمان‌های بلند دلبسته بود و محضر نورانی آن فقید سعید الهام بخش همگان بود، نگاه بلند و رویکرد جهانی و میراث علمی او چراغی فراروی حوزه‌های علمیه و طلاب و دانشوران جوان حوزه‌ها است و امید است زندگی پاک و تجربه ناب بین‌المللی او مورد عنایت همه ما قرار گیرد. بر روان پاک او درود می‌فرستیم و به حضرت ولی‌عصر(عج) و علما و مراجع و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حوزه‌های علمیه بویژه خاندان و بیت شریف ایشان تسلیت می گویم . عاش سعیداًو مات سعیداً.




پیام تسلیت نماینده لارستان، آقای جمشید جعفر پور:


آیت االله سید مجتبی موسوی لاری با بیش از نیم قرن جهاد مخلصانه فرهنگی و به دور از ریا، به هدایت انسان های سرگشته و احیاء نفوس آنان در دورترین نقاط عالم پرداخت و نام خود و نام لار را جهانی کرد.

او به پیروی از پیشوای خود امام صادق (ع) با استدلال‌های مُتقن و شیوه بیان جذاب و قلم رسای خود به قلب و افکار غیر مسلمانان نفوذ می‌کرد و آثار او در میان فرهیختگان و اساتید دانشگاه ها در کشورهای غربی مخاطب فراوان داشت .

روحانی ساده‌زیست و بی‌ریایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی امام راحل (ره) و سپس مقام معظم رهبری (مدظله) مسئولیت خطیر نمایندگی ولی فقیه در منطقه را بر عهده داشت و با درایت خود امور این منطقه حساس را تدبیر نمود.

او در کنار مرحوم آیت االله سید عبدالعلی آیت اللهی، رکن دیگر اقتدار خطه لارستان بزرگ و مظهر وحدت تسنّن و تشیّع در منطقه بود و فراقش قلب همه دوستداران او از سنی و شیعه را متأثر و اندوهناک کرده‌است.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری و بیت معزز و بازماندگان آن عزیز سفرکرده و مردم عزیز لارستان بزرگ تسلیت عرض نموده و از خداوند منُان در این عام الحزن ، تحمل این مصائب و جبران این خلاءها را به کرمش برای خود و مردم شریف منطقه خواهانم.

در آستانه سال نو ضایعه درگذشت حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری، نماینده مقام معظم رهبری در لارستان، از مفاخر روحانیت و از چهره‌های برجسته علمی کشور، غم و اندوهی جانکاه بر پیکره ایران اسلامی و مردم شریف خطه لارستان وارد نمود.




پیام تسلیت استاندار هرمزگان، آقای ابراهیم عزیزی:


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم بزرگوار دانشمند فرزانه، محقق عالی مقام حضرت آیت الله آقای حاج سید مجتبی موسوی لاری را به محضر حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالیقدر و مردم شریف لارستان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

تاریخ همواره مفتخر به وجود عالمانی مجاهد است که در مسیر زندگی خود طریقت راه حق کردند و با جهاد علمی و معنوی، مشتاقان توحید و حقیقت را از برکات مجاهدت خود بهره مند ساختند.

عالم گرانقدر، روحانی مجاهد، نویسنده پارسا، حضرت آیت الله آقای حاج سید مجتبی موسوی لاری از جمله این عالمان فخرآفرین در مسیر تاریخ بودند که با تقوا و علم خود زمینه ساز گسترش معارف اسلامی در اقصی نقاط جهان شدند.

خداوند روح بلند آن حکیم و مرد الهی را با ارواح طیبه ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین محشور فرماید.

از درگاه احدیت برای مردم ولایت مدار فارس، به ویژه دلاورمردان لارستان و بیت مکرم ایشان صبر و برای آن عالم جلیل القدر رحمت، مغفرت الهی و علوّ درجات مسألت دارم.

و السلام




پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله اسد الله ایمانی و حسین صادق عابدین:


یا ایتها النفس المطئنه، ارجعی الی ربک راضیه مرضیه

رحلت اسف‌بار دانشمند و عالم گرانقدر حضرت آیت الله آقای حاج سید مجتبی موسوی لاری ( قدس الله نفسه الزکیه) را به پیشگاه حضرت ولی الله الاعظم امام عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالیقدر، علما و مردم شریف استان فارس خاصه مردم ولایتمدار لارستان و علی الخصوص بیت مکرم موسوی لاری تسلیت عرض می نماییم.

خدمات علمی ایشان در حوزه‌های مختلف علوم انسانی نه فقط باعث رشد و تعالی شریعت اسلامی و مذهب عالی تشیع در اقصی نقاط عالم گردید، بلکه موجبات تشرف جوانانی از مشتاقان و طالبان علم به اسلام عزیز شد.

تالیفات آن فقیه فرزانه هم اکنون در دانشگاه‌های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و مطمئنا راهگشای انسان متمدن امروزی از قیود مادی خواهد بود.

خداوند روح بلند آن حکیم و مرد الهی را با ارواح طیبه ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین محشور فرماید.

از درگاه احدیت صبر بر این ضایعه مولمه را برای خانواده و دوستدران ایشان مسالت و رحمت و غفران الهی را برای آن به حق پیوسته آرزومندیم.

والسلام




پیام تسلیت فرماندار ویژه لارستان، آقای علی محمد امیری:


با کمال تأثر و تأسف همزمان با سپیده سحر، خورشیدی دیگر از آسمان فروزان علم و تقوا از میهن اسلامی مان رخت بر ست و امت اسلام را غرق ماتم ساخت.

حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری، حکیم متأله؛دانشمند فرزانه که آوازه‌اش همه جهان اسلام را در نوردیده،دعوت حق تعالی را لبیک گفت.

آیت الله سیدمجتبی موسوی‌لاری پرچمدار توحید بود و به شایستگی نیز به عنوان چهره ماندگار حوزه‌های علمیه کشور معرفی شد. عالمی که دیار خویش را هرگز فراموش نکرد و عاقبت نیز در خاک پاک لارستان چشم از جهان فروبست و به دیدار معبود شتافت.

بدون تردید فقدان این عالم جلیل القدر ثلمه ای بزرگ برای دنیای علم و معرفت و جویندگان حقیقت خواهد بود. اما به یقین نام او به تولای قلم پر معنا و قدم های شکیبا و پاک نهادش زنده و جاوید است و جهان اسلام تا ابد از وجود شریفش کسب فیض خواهد کرد.

اینجانب این مصیبت بزرگ به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) ،مقام عظمای ولایت و مراجع عظام تقلید، جامعه روحانیت کشور و شیعیان جهان، بیت شریف موسوی لاری و آیت اللهی وعموم مردم داغدار لارستان بزرگ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.از خداوند متعال رحمت و غفران الهی را برای آن عالم جلیل‌القدر و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت معظم موسوی لاری و آیت اللهی و همه بازماندگان خواستارم.




پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز:


ارتحال عالم گرانقدر و مجتهد عالیقدر، استاد حوزه‌های علمیه حضرت آیت‌الله حاج سید مجتبی موسوی لاری، نماینده فقید امام راحل و ولی امر مسلمین در لارستان را به ساحت مقدس امام عصر (عج) مراجع تقلید به ویژه مقام معظم رهبری، علمای اعلام فارس، خصوصا بیت شریف موسوی لاری و بالاخص مردم ولایتمدار لارستان تسلیت عرض می‌نمائیم.

خدمت بی بدیل و ارزنده این فقیه اهل‌بیت(ع) به جامعه اسلامی و مکتب حقه جعفری که باعث تشرف جمع کثیری از آزاداندیشان جهان به مذهب تشیع گردید، قطعا جزء باقیات الصالحات این فقیه متأله خواهد بود.

ایشان با توجه به بیماری طولانی همچنان به درس و بحث و دلدادگی به طلاب و رهروان علوم دینی ادامه می‌داد و مشتاقان به علوم انسانی را از معارف عالیه اسلامی سیراب می‌نمود.

از درگاه حضرت احدیت، غفران و رحمت الهی را برای آن استاد حوزه‌های علمیه آرزو و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان و دوستداران ایشان خواهانیم.

ان‌شاءالله که روح رفیع آن به حق پیوسته هم نشین انبیاء الهی و صالحین گردند.

و السلام


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۹
سید علی رکنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی